søndag den 30. september 2012

HALLØJ! :D

Hej dette er min nye blog^^...og ja velkommen :P som sagt i "om mig" er mit navn Patrick og jeg går på Htx i Roskilde :) mine interesser er skating, taekwondo og en masse politik! jeg er medlem af Suf og ja... det er nice nok^^
I 11/12 gik jeg på faxehus efterskole og havde verdenes bedste år! :) selvom de helt vilde op og nedture fortryder jeg intet :P gik fra at være en trist og akavet dreng, til at være en social og for det meste glad person :)og det kan jeg kun takke de skønne mennesker på årgangen for og specielt 2. sals hjemmegruppe :D
for ca. 2½ måned siden startede jeg på htx og det har været lidt af en blandet oplevelse.. Heldigvis fandt jeg hurtigt et par gode venner^^ nå... klokken er ved at være mange så jeg smutter nu :P

ses! :D