torsdag den 11. oktober 2012

"Anarkistisk folkemusik", ferie og de skønne suf'ere^^

I tirsdags var jeg til suf møde for første gang og det er helt sikkert ikke det sidste! har mødt nogle mennesker jeg endelig er på niveau med xD mødet blev holdt på Klostermarkskolen i Nord-roskilde tæt op ad   Himmelev. Jeg havde aldrig været i den del af byen og inden jeg stod på bussen derud sagde min ven Jonas "håber du ved hvor du skal være, for skolen er enorm!", og jeg tænkte ikke synderlig over det før jeg stod i den ene ud af ca. 3 skolegårde! xD  efter 10 min søgen og spørgen kom der en ældre herre ud og råbte om det var mig der var den nye suf'er. Det var det jo, så jeg fulgte med :P Da jeg kom ind i lokalet kom der tre piger hen og hilste :) det viste sig at den ældre herre var hende den enes far. Han var mega cool^^ ca. 50 år gammel iført en hue med Che Guevara på :P også stod han og sang med på green days workingclass hero xD
ved ikk helt hvor han arbejdede men han havde skaffet os lokalet :) nå men Suf'erne var ligesom mig, super seje (ingen selv kritik overhovedet). Mødet startede og vi gik igennem en helvedes masse punkter, og da jeg er ny var det lettere forvirrende. Men efter mødet blev jeg sammen med tre andre og malede et bander til en aktion om onsdagen :D vi snakkede om alt mulig random, fra fulde-mands-historier til politik :) Til min overraskelse var jeg ikk den eneste med anarkistisk tankegang, så det var jo helt perfekt :D  Første møde i Suf = success! :) 

Udover et skønt møde i Suf har ugen været lidt...meh. Har lidt problemer og sårn, men det kan vente til en anden gang :) nu ligger jeg i min seng og høre David Rovics :) til jer der ikke er revolutionære socialister eller anarkister, er David Rovics en musiker der spiller country og den lidt ukendte stil "riot folk" prøv evt at checke hans hjemmeside: http://davidrovics.com/ det er lidt "gammeldags" men ret hyggeligt og nogle fantastiske tekster :)

NÅR JA OG NU ER DET SNART FERIEEEEEEEE! det bliver mega hygge!^^ skal ses med en masse fra efterskolen og ha det nice :P

 Hvis der er nogen der læser dette xD skal i så lave noget nice i ferien? :)

nå men PeⒶce! :D eller..helt almindeligt farvel, hvis folk bedre kan li' det :)