ved ikk helt hvor han arbejdede men han havde skaffet os lokalet :) nå men Suf'erne var ligesom mig, super seje (ingen selv kritik overhovedet). Mødet startede og vi gik igennem en helvedes masse punkter, og da jeg er ny var det lettere forvirrende. Men efter mødet blev jeg sammen med tre andre og malede et bander til en aktion om onsdagen :D vi snakkede om alt mulig random, fra fulde-mands-historier til politik :) Til min overraskelse var jeg ikk den eneste med anarkistisk tankegang, så det var jo helt perfekt :D Første møde i Suf = success! :)
Udover et skønt møde i Suf har ugen været lidt...meh. Har lidt problemer og sårn, men det kan vente til en anden gang :) nu ligger jeg i min seng og høre David Rovics :) til jer der ikke er revolutionære socialister eller anarkister, er David Rovics en musiker der spiller country og den lidt ukendte stil "riot folk" prøv evt at checke hans hjemmeside: http://davidrovics.com/ det er lidt "gammeldags" men ret hyggeligt og nogle fantastiske tekster :)
NÅR JA OG NU ER DET SNART FERIEEEEEEEE! det bliver mega hygge!^^ skal ses med en masse fra efterskolen og ha det nice :P
Hvis der er nogen der læser dette xD skal i så lave noget nice i ferien? :)
nå men PeⒶce! :D eller..helt almindeligt farvel, hvis folk bedre kan li' det :)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar